Hibamenedzsment
A hálózat állapota egy pillantás alatt
Az ACCESSNET-T IP hibamenedzsmentje lehetővé teszi a hálózat minden alkotórészének, mint a hardver/szoftver komponensek és kapcsolatok valós idejű távfelügyeletét. Így azonnal lehet reagálni bármilyen eseményre a hibamenedzsmenten keresztül, vagy amennyiben szükséges,lehetőség van szerviz funkciók segítségével aktívan beavatkozni.
Ezeken felül a hibamenedzsment rendszer kiterjedt riport és analizálási lehetőségeket biztosít. Minden üzemi állapotot tárol a rendszer, így bármikor lekérdezhetőek és analizálhatóak az információk.
Az SNMP (Simple Network Management Protocol, egyszerű hálózatmenedzsment protokoll) interfészeken keresztül lehetséges a Hytera NMS-sel integrálni és központilag menedzselni – az ACCESSNET-T IP hálózat összetevőin felül- további komponenseket, mint például mikrohullámú rádiós linkek, behatolási riasztások, tűzjelzések és műszerszekrény felügyelő rendszerek. Továbbá a felettes menedzsment (Umbrella Management System) való integrálás is lehetséges.
NMC-511 FaultManager
Az NMC-511 FaultManager az NMS hibamenedzsment kliens szoftvere. Mint az NMS összes kliense, az NMC-511 FaultManager is a legmodernebb szoftverfejlesztésnek megfelelően lett tervezve.
- A rendszeren belüli gyors hibaelhárítás érdekében, az ACCESSNET-T IP rendszerben keletkező hibákat gyorsan azonosítja és lokalizálja a NMC-511 FaultManager.
- Az NMC-511 FaultManager ellenőrzi az ACCESSNET-T IP összes hálózati összetevőjét.
- Az üzemi állapotokat és a meghibásodásokat a hálózat menedzsment rendszer gyűjti, és a NMC-511 FaultManager jeleníti meg.
- A folyamatos hálózat ellenőrzés érdekében az NMC-511 FaultManager az üzemi állapotokat és hibákat a megfelelő hálózati elemhez kapcsolódó riasztási listákban jeleníti meg
- A riasztások továbbítása emailben
- Audió-vizuális riasztás jelzés