Nádor rendszerház
Hytera
Oldaltérkép
Kezdőoldal
Analóg
PMR446 rádiókAnalóg kézi rádiókAnalóg átjátszókAnalóg tartozékok
DMR
DMR PMR446Rádiók, átjátszók, alkalmazásokXPT Digitális trönkölt rendszerDMR Trönkölt rendszer (Tier III)DMR TartozékokDMR SzabványDMR Referenciák
TETRA
TETRA rádiókACCESSNET-T IP TETRA rendszerPTTconnect - TETRA az LTE hálózatokon keresztülTechnológiaIparági megoldásokTETRA tartozékokTETRA referenciák
TESTKAMERÁK
TestkamerákAdatátviteli rendszerDigitális bizonyítékkezelő platform
PoC
PoC eszközökPoC technológiaPoC tartozékokPoC referenciák
Esettanulmányok
DMR esettanulmányokTETRA esettanulmányok
Kapcsolat
Digitális bizonyítékkezelő platform
Kezdőoldal/TESTKAMERÁK/Digitális bizonyítékkezelő platform

Digitális bizonyítékkezelő platform

Központi, felhőalapú bizonyítéktárolás és kezelés

A Hytera Digitális Bizonyítékkezelő Platform (DEM) egy modern, felhőalapú multimédiás adatkezelő rendszer, amely biztonságosan gyűjti, tárolja és kezeli a testkamerákból és más forrásokból származó videókat, hangfelvételeket, fényképeket és dokumentumokat. Segítségével a bizonyítékok kezelése átláthatóbbá, gyorsabbá és hatékonyabbá válik.

A Digitális Bizonyítékkezelő (DEM) munkafolyamatai összefogják a digitális bizonyítékok rögzítésének, tárolásának, kezelésének, elemzésének és megosztásának teljes folyamatát. Minden egyes lépésnél kiemelten fontos a pontos, szabályos eljárás és a bevált gyakorlatok követése, hogy a bizonyítékok hitelessége és jogi felhasználhatósága biztosított legyen.

  • A bűnüldöző és igazságszolgáltatási szervezeteknél a digitális bizonyítékok kezelése számos sajátos kihívást jelent. Ide tartozik a releváns adatok teljes körű összegyűjtése, a bizonyítékok biztonságos tárolása, az érzékeny információk védelme szigorú adatvédelmi előírások mentén, valamint a bizonyítékkezelő rendszer zökkenőmentes integrálása a meglévő informatikai környezetbe.
  • A közbiztonság területén a digitális bizonyítékkezelés (DEM) több fontos kihívással szembesül.
    Ezek közé tartozik az átláthatóság és az adatvédelem közötti egyensúly megteremtése, a keletkező hatalmas adatmennyiség hatékony kezelése, az egyértelmű és átfogó szabályozási irányelvek kialakítása, valamint az eszközökkel és adattárolási megoldásokkal kapcsolatos költségek kezelése.
  • A vámhatóságok esetében – legyen szó személyek és áruk ki- és beléptetésének felügyeletéről vagy vámok kivetéséről – a működés szorosan összefonódik más kormányzati és rendvédelmi szervekkel.
    Komoly kihívást jelent, hogy a digitális bizonyítékkezelő rendszerek zökkenőmentesen együttműködjenek ezekkel a rendszerekkel, és egyúttal könnyen kezelhetők legyenek a közös munkát végző felhasználók számára.

Rögzítés
A digitális bizonyítékokat testkamerák, biztonsági kamerarendszerek (CCTV) és más rögzítőeszközök segítségével lehet gyűjteni a rendvédelmi munka során.
Ezek az eszközök pontosan és objektíven dokumentálják az eseményeket videó és egyéb multimédiás formában, ami alapvető fontosságú az átláthatóság és az elszámoltathatóság biztosításához.

Tárolás
A rögzített adatok biztonságosan, titkosított kapcsolat segítségével kerülnek feltöltésre egy központi tárolórendszerbe, megakadályozva az illetéktelen hozzáférést és a kiberfenyegetéseket. A rendszer megbízhatósága kulcsfontosságú: garantálja, hogy a bizonyítékok mindig elérhetők legyenek, amikor szükség van rájuk.
Emellett a rendszer nagyfokú bővíthetősége lehetővé teszi, hogy az adatállomány növekedésével párhuzamosan is hatékonyan működjön, biztosítva a legmagasabb szintű működési hatékonyságot.

Kezelés
A digitális bizonyítékokat rendszerezi, címkézi, és konkrét ügyekhez vagy eseményekhez kapcsolja. Ez magában foglalja az adatok kategorizálását és indexelését a könnyű visszakeresés és elemzés érdekében. A folyamat növeli a nagy mennyiségű adat kezelésének hatékonyságát, így a releváns bizonyítékok gyorsan megtalálhatók és felhasználhatók, amikor szükség van rájuk.

Elemzés
Az arra jogosult személyek vizsgálják és értékelik a megőrzött bizonyítékokat az események felderítése érdekében. Ez magába foglalja többek között a rögzített videók GPS-nyomvonalának ellenőrzését és a többkamerás visszajátszást. A folyamat teljes betekintést és valós adatokat biztosít az ügyek tisztázásához, az ellenőrzési folyamatokhoz és a megalapozott döntéshozatalhoz.

Megosztás
A bizonyítékokat a megfelelő osztályokkal – például rendvédelmi szervekkel, jogi csapatokkal vagy más jogosult szervezetekkel – osztják meg e-mailben vagy biztonságos, nyomon követhető linkeken keresztül. Ez elősegíti az együttműködést és az átláthatóságot az ügyben érintett felek között, biztosítva, hogy minden releváns információ rendelkezésre álljon a jogi és adminisztratív folyamatokhoz.

 

vissza

Miért pont Hytera?

  • A Hytera a világ egyik vezető gyártó és fejlesztő vállalata a digitális és analóg rádiósrendszerek piacán
  • TETRA és DMR technológiában több, mint 30 éves tapasztalattal a legmegfelelőbb hátteret biztosítja
  • A Hytera által szállított digitális rádió rendszerek több, mint 80 országban bizonyítottak
  • Jelentős összegeket fektet kutatási és fejlesztési tevékenységre mindhárom fejlesztőközpontjában
  • Németországi kereskedelmi, logisztikai és fejlesztő központtal is rendelkezik
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Nádor rendszerház Kft.
Jogi dokumentumok
ImpresszumÁSZFAdatvédelmi tájékoztató
További információk
LetöltésekOldaltérképHírlevél feliratkozás
Elérhetőségeink:

Nádor Rendszerház Kft.

1152 Budapest, Telek u. 7-9.

E-mail:

Telefon: 1/470-5000

Minden jog fenntartva © 2025 Nádor Rendszerház Kft.
Webfejlesztés és webdesign: Web n Design